dimarts, 16 de juny del 2009

Entrevista a na Mar

Aquí tenim una altra mestra que s'ha atrevit a contestar les preguntes dels periodistes del tercer cicle. Avui, na Mar...



Entrevista a na Mar

1.Mar,algú et va influir en el món de l'escola?
No,ningú em va influir, ho vaig decidir tota sola.

2.Què t'agrada més de ser mestra?Per què?
Parlar amb els nins i ensenyar-los.

3.T'agraden els animals?En tens?
Si, però a ca meva no en tenc.

4.On aniries o a on t'agradaria ser mestra d'escola?
Per què?
A la Colònia de Sant Jordi per comoditat. I a Palma perque m'agrada molt la ciutat.

5.Què t'agrada més ser mestra: d'ESO, Primària o Infantil?
L'ESO no vos ho se dir perque no n'he fet cap any.Però en canvi,aquest any he fet primària i infantil i m'agraden les dues coses.

6.Quin mestre/a et cau més bé?
No tenc una preferència per cap mestre/a.

7.Tens parella?Fas contes viure la resta de la teva vida amb ell?
Si tenc parella.Com que jo no puc preveure el futur no ho sé.El futur es incert.Però en principi sí.


Entrevista realtizada per na Bàrbara i na Paula. Alumnes del 3r cicle

1 comentari: